ارسال ۵۳ اثر به طرح ملی ماه یار زمین در اردبیل 
کد خبر: 4162703
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

ارسال ۵۳ اثر به طرح ملی ماه یار زمین در اردبیل 

سرپرست امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارسال ۵۳ اثر به برگزاری دومین دوره طرح ملی ماه یار زمین در استان اردبیل خبر داد.

سیدعلی حجتی، سرپرست امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدعلی حجتی، سرپرست امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۲۴ مردادماه ضمن اشاره به برگزاری دومین دوره طرح ملی ماه یار زمین در استان اردبیل، افزود: سازمان جوانان در چارچوب واکنش سبز سازمان صلیب سرخ و هلال احمر و با توجه به چالش مطرح شده در استراتژی فدراسیون می‌کوشد تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان و با ایجاد روحیه مسئولیت پذیری اجتماعی و به طور خاص، مسئولیت در قبال محیط زیست، سعی در کاهش آسیب‌های زیست محیطی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای این طرح ملی ۵۳ اثر از ۱۰ شعبه استان اردبیل ارسال و این آثار در رده سنی ۶-۴ سال ۱۷ اثر، رده سنی ۹-۷ سال ۱۵ اثر، رده سنی ۱۲-۱۰ سال ۷ اثر، رده سنی ۱۵-۱۳ سال ۸ اثر، رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال ۶ اثر ارسال شده بود که از بین این آثار ۱۰ اثر به مرحله استانی راه یافت.

به گفته این مسئول در رده سنی ۴ تا ۶ سال آثار(هادی لطفی و شادی آقازاده از سرعین) و رده‌های سنی ۷ تا ۱۸ سال مائده اجرایی از اردبیل، مهسا محمودی و شقایق شجاع الدین از کوثر، مریم رجبی و مبینا نصری از مشگین شهر، مریم فرجی نیری، رقیه شاهی و ستایش محمدزاده از نیر نفرات راه یافته به مرحله کشوری این طرح ملی می‌باشند.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: این طرح با هدف توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی در میان کودکان و نوجوانان با محوریت محیط زیست و با تاکید بر تقویت نگاه تیزبین، مسئله‌محور و راه حل‌گرا اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha